duminică, 8 iunie 2014

EXCLUSIV. Consilier guvernamental, victima unui atac cibernetic. Nicoleta Fernolendo spune că hackerii i-au spart mail-ul și conturile de pe rețelele de socializare

Nicoleta Fernolendo, consiliera pe ale cărei pagini de socializare erau postate povești referitoare la o relație cu șeful ei, a anunțat pe Linkedin că i-au fost sparte conturile de pe rețele de socializare și adresa de e-mail.




”Prin prezenta vă fac cunoscut că mi-a fost spart contul de FACEBOOK, LINKEDIN ȘI G-MAIL iar postările din lunile APRILIE ȘI MAI 2014 NU AU FOST FĂCUTE DE CĂTRE MINE CI DE ALTĂ PERSOANĂ CARE A SCRIS ÎN NUMELE MEU ȘI DESPRE MINE TOT FELUL DE MINCIUNI. Am fost la DIICOT -Serviciul Teritorial București unde am depus plângere și dovezi incriminatori cu privire la furtul de identitate și folosirea datelor personale, precum și postarea lor pe internet iar vinovatul a fost prins, recunoscându-și fapta. ÎMI CER SCUZE ÎN MOD OFICIAL tuturor și în mod special șefilor și colegiilor mei, care sunt persoane politice și publice și cărora le-a fost lezată imaginea. VĂ MULȚUMESC PENTRU ÎNȚELEGERE.
FERNOLENDO NICOLETA DORINA”, postează consilierul guvernamental pe pagina de Linkedin.

În urmă cu 10 zile, pe conturile ei de socializare apăreau postări referitoare la o relație cu Damian Drăghici, devenit între timp europarlamentar.

”scrisoare deschisa catre fostul consilier onorific damian draghici ma bucur enorm ca te au matrasit astia.... in sfirsit am  scapat de scirba de a-ti face masaj si pt care lucru ma mai si certam cu catalin” . Puteți citi continuarea AICI.

Încă de atunci puneam la îndoială veridicitatea acestor informații și vă anunțam că vorm reveni cu amănunte.
Pagina de Facebook Nicoleta Dorina Fernolendo a fost ștearsă. Acum are o altă pagină, însă nu putem să vă dezvăluim cu se numește deoarece nu avem acordul ei.

Niciun comentariu: