miercuri, 28 mai 2014

EXCLUSIV: Sexul distruge liniștea consilierilor din Guvern. Ce fac sfătuitorii lui Ponta când nu fac nimic?

De ce s-a plimbat Ponta cu barca, pe ulițele unui sat inundat, deși apa era până la genunchi, de ce face tot felul de gogorițe în momente cheie pentru țară? Pentru că cei care ar trebui să-l consilieze se ocupă de alte treburi. Se ceartă între ei. Și nu pe strategii și programe, ci pe probleme de potență, de orgasm, de orice altceva decât ce ar fi util lui Ponta și României.
Sursa foto: FB 

Nicoleta Dorina Fernolendo, consilier în Guvernul României, îl acuză pe Dorian Drăghici că o punea să-i facă masaje și, atenție, că nu a satisfăcut-o bine, că era impotent, etc, etc.
Dacă postările sunt adevărate și contul de linkedin nu a fost spart, ne putem face o părere despre ocupațiile oamenilor de la Palatul Victoria.



Iată ce scrie pe contul de linkedin, Nicoleta Dorina Fernolendo Și...comentariile.. Credeți-mă, sunt savuroase. (text integral preluat de pe contul doamnei de linkedin)

”scrisoare deschisa catre fostul consilier onorific damian draghici 
ma bucur enorm ca te au matrasit astia.... in sfirsit am scapat de
scirba de a-ti face masaj si pt care lucru ma mai si certam cu
catalin. inca ai avut si tupeul sa o intrebi pe nevasta-ta daca nu
vrea si ea masaj. am scapat de glumele tale proaste de limbajul tau
mitocanesc si slinos de insinuarile tale ca adica eu nu am contribuit
cu nimic la angajarea mea.... mare lucru ai facut si tu ca ai vb cu
moraru. sg mea razbunare era ca veneam acasa si ai povesteam lui
catalin cit de magar esti... nici macar protocolul nu erai in stare sa
il platesti tot proasta de mine cu 2 copii trebuia sa traga. i-am
povestit si cum a plecat simona ca voiai tu sa o f....., da, na, nu
ti-a mers...i-am pov si de afacerile tale dubioase de la fundatie i-am
povestit ca sa ma racoresc... si mai aveam o consolare, ai trimiteam
lui marius care e un domn , el chiar e domn, tot ce primeai tu ca sa
poata fi mereu cu un pas inaintea ta... cred ca te si oftica asta. nu
ai avut nici macar bunul simt sa imi spui ca nu mai esti...consilier ,
a trebuit sa aflu de la altii...bine ca am scapat de tine, ca tot nu
faceai nimic pentru cei care te-au ales ci doar te imbogateai tu. si
ca sa te oftici eu am ramas la guvern, tu nu. hai pa. FERNOLENDO
DORINA NICOLETA
Aceasta femeie beste intr-adevar fata lui tata, asa a intrat in guvern si castiga 27 de milioane in mina pe luna fara sa faca altceva decit sa stea pe facebook si sa raspunda la 2-3 telefoane. tatal ei nu este altul decit ionel ticlean un tip care lucreaza de ani de zile in guvern fara alte studii decit liceul si care se mai si duce baut la servici.



Consilier

Guvernul României
May 2013 – Present (1 year 1 month)Palatul Victoriei

Dorin Dorian

Pai care bani,vacutzo,ca eu nu ti-am dat bani.Eu ti-am dat doar pula.Eu mi-am facut interesul.Dar tu?Te-ai inhaitat cu pocitania aia de care rade toata lumea.Tot pentru bani?
Dorin Dorian
05/05/2014 06:09
Dorin Dorian

Si ce discutii ai avut din cauza mea cand el a zis ca stia ca ai fost la mine de doua ori?Sau a mintit el?Va cam meritati din plin: doi mincinosi.Tu crezi ca nu ma prindeam ca ceea ce imi scriai le aveai gata scrise?In nici un minut le postai ca raspuns.Nici nu aveai timp sa le scrii atat de repede.Faceai repede copy-paste si gata.Asa faceai si lui.Ne scriai la fel,doar ca schimbai numele.Ce mizerie am vazut in casa unde stati ,ce dezordine incat bine ca te-a luat boul de moldovean.
Azi
Dorina Nicoleta Fernolendo
00:29
Dorina Nicoleta Fernolendo

esti prost rau
impotentule
nici macar un orgasm nu am avut cu tine
Dorin Dorian
02:19
Dorin Dorian

Ei,as.Un impotent nu te tinea peste 30 de minute in pula.Si nu erai chiar atat de talentata ca sa joci teatru.Sunt prea instruit cu cateva sute de femei la viata mea ca sa ma driblezi tocmai tu.Si daca era cum spui,de ce dupa ce ne-o trageam mai puneai mana sa-l freci la dus ca apoi sa ti-o mai trag odata?Un impotent nu putea face repetare asa de des.Nu?Dar sa jignesti te pricepi.Si daca era asa nu veneai a doua oara intr-o luna,plus ca te gandeai sa mai vii.Daca nu comentam la pozele tale sa vada pocitania ta,sigur jucai multa vreme la doua capete”.

Ce ziceți de asta?

Potrivit informațiilor postate de senatorul UNPR Damian Drăghici, pe contul de linkedin, a fost consilier de stat al primului ministru în perioada iunie-decembrie 2012, iar Nicoleta Dorina Fernolendo este și în prezent, consilier la Guvern.






Niciun comentariu: