miercuri, 17 octombrie 2007

A zis Becali........


Beeecali nu se lasa! Continua sa il improste cu noroi pe "Regele Fotbalului" din Romania. Intr-o emisiunea "Nasul" de la B1 Tv, difuzata in 16 octombrie 2007, Baciul din Carpati "dezvaluie" "amanunte picante" din tineretea lui Hagi...

"Hagi daca ramanea orb, eu imi scoteam un ochi si i-l dadeam lui. Nu el a avut grija de mine. Eu am avut grija de el. Cand a venit in Bucuresti, era un copil, avea 20-21 de ani, nici nu stia sa mearga pe strazi, iar eu eram amfitrionul Bucurestiului, tata avea 500 de oi, iar eu aveam pachete de bani, dadeam petreceri si eram vedeta high-life-ului bucurestean. El nu avea timp pentru ca statea mai mult in cantonament, cand sa mai cunoasca o fata, cand sa o curteze si cand sa se mai si culce cu ea? Eu il ajutam sa cunoasca cele mai frumoase fete din Bucuresti, vedete de la televizor, fete de la opera. Odata eram eu cu o fata frumoasa si a tabarat pe aia! Stai, ma, nebunule, ca asta e prietena mea, ma iubeste pe mine! El vroia mereu ceea ce am eu. Si pe Steaua o vroia tot pentru ca o aveam eu. Dar e greu sa iei ceva de la Becali, pentru ca eu am magnet".

Mai vezi filmulete haioase cu Becali :

"El m-a ajutat mai mult pentru ca el era Hagi, dar de avut grija, eu am avut de el. Acum sa nu credeti ca eu eram vreun fel de peste, eram amfitrionul Bucurestiului. El trebuie sa stie ca toata viata lui nu va avea un prieten atat de bun ca mine. De aia i-am si trecut cu vederea multe din 1994 pana in 2007. Am vrut sa il rup dintr-un mediu si sa il bag in alt mediu. Pentru ca el e intr-un mediu nociv", a mai spus Becali.




Niciun comentariu: