luni, 14 septembrie 2009

nu mai trimiteti mass!!!!!

Primesc, în fiecare zi, mesaje odioase de la "prietenii" mei din lista de messenger. Ăsta din urmă întrece orice măsura:

Uitaţi: "The game is over Over: horga vladut: 12:38 AM 9/8 ATENTZIE CE MESAJ AM PRIMIT oameni buni, ma numesc Chris si am 15 ani. Daca nu citesti tot ti se va intampla ceva...Eu nu am nas si nici urechi. nu te speria ca nu-s moarta. Daca nu dai msg asta la toata lista diseara apar la fereastra ta si cu un cutzit iti omor familia. Nu e nici o gluma a murit o fetita in mod teribil....cadavrul ei nu a fost gasit niki pana akum ... acum o saptamana, un baiat nu a trimis acest mesaj si fantoma fetei a venit la el in casa la vanat si la omorat.. trimite akest mesaj la toata lista in 5 min astfel fetita va veni sa te omoare...... srry pt cei cu dnd si brb dar nu risk... skz!!| Doamne... ce mesaj) scz".

Am o mare rugaminte: NU MAI TRIMITEŢI MESAJE CRETINE CA CEL DE TIPUL CELUI DE MAI SUS. NU SE INTAMPLA NIMIC DACA NU TRIMITEŢI LA TOATA LISTA DE MESSENGER. A...BA SE POATE INTAMPLA CEVA...PRIETENII VOŞTRII S-AR PUTEA SĂ VĂ SCOATĂ DIN LISTELE LOR.
CHIAR VREŢI CA CEL CARE A TRIMIS MESAJUL ĂLA CRETIN SA INTRE IN TOATE ADRESELE DINH MESS-UL VOSTRU?

Niciun comentariu: