sâmbătă, 28 iulie 2007

Si noi credeam ca Base e presedintele........

O româncă dă în judecată Casa Albă şi Guvernul britanic pretinzând că ea conduce lumea
NewsIn, 28 iulie - O româncă a dat în judecată Casa Albă şi Guvernul Marii Britanii, mai multe instituţii internaţionale, personalităţi din România şi vedete din televiziune sau muzică cerându-le printre altele salariu de o mie de miliarde şi o pensie similară pretinzând că ea conduce lumea.
Ioana Băluţă s-a prezentat în faţa instanţei Tribunalului Bucureşti pe data de 15 iunie, spunându-i preşedintelui de complet că dă în judecată mai multe instituţii prestigioase şi personalităţi din ţară şi din lume întrucât acestea "nu îi recunosc legal funcţia pe care o deţine", aceea de „conducător al lumii”. Magistraţii Tribunalului au suspendat cauza pentru că reclamanta nu precizase adresele părţilor pe care le chema în judecată.
"Pretind salariu de 1000 de miliarde lunar şi pensie 1000 miliarde lunar, începând din 1990 şi tot mileniul trei pentru că eu conduc ţara România, direct ştiinţific şi scriu adevărat legile ţării, apăr pacea, graniţele, am făcut democraţie în România, am asigurat bunăstarea României. Pretind să mă plătiţi adevărat cu acte legalizate. Am martori şi dovezi că e scris la dosarul meu", a susţinut Ioana Băluţă în cererea de chemare în judecată depusă la dosar.
Din lista de pârâţi depusă la dosarul cauzei fac parte Senatul României, Preşedinţia, Ion Iliescu, Corina Creţu, Adrian Năstase şi Dana Năstase, Victor Hrebenciuc, Radu Timofte, Monica Macovei, Mona Muscă, Anca Boangiu, Marian Vanghelie. La aceştia se adaugă şi oficialităţi din partea Marii Britanii: Curtea Regală, Guvernul Blair şi regina Elisabeta. Nici americanii nu au scăpat de pretenţiile doamnei Băluţă. Ea vrea să îi aducă în faţa judecătorilor Tribunalului Bucureşti pe Bill Clinton şi Hillary Clinton, Condolezza Rice şi pe vedeta de muzică pop Madonna. Lista se încheie cu chemarea în judecată a Organizaţiei Naţiunilor Unite şi baronesei Emma Nicholson.
În aceeaşi cerere de chemare în judecată se află şi reprezentanţi ai mass media autohtone. Ea cere daune de la Televiziunea Română, Antena 1 şi OTV (grupajele de ştiri, sport, muzică). Lista nu îi ocoleşte nici pe cântăreţii Aura Urziceanu, Corina Chiriac şi Doina Spătaru care sunt chemaţi să o despăgubească, în solidar, cu „toată lumea”.
Casa Albă şi adică pentru "George Buş" cum a scris în cerere Ioana Băluţă sunt chemaţi în judecată într-o cerere separată. Într-o altă cerere femeie are de la ONU pretenţii similare.
"Am dovezi că eu conduc lumea, scriu la ONU şi în toate ţările documente, legi, constituţia omenirii, valabilă tot mileniul trei. Pretind salariu de 1000 miliarde lunar, pensie de 1000 miliarde lunar şi averea bărbatului”, a scris femeia, fără a preciza cine este „bărbatul”.
Preşedintele completului de judecată, Farmathy Gheza Attila, a suspendat cauza deoarece reclamanta nu precizase în clar numele, prenumele şi adresele pârâţilor, în vederea comunicării părţilor.
La scurt timp, femeia a şi depus la dosar o cerere de repunere pe rol. "Depun cererea de repunere pe rol a dosarului suspendat. Menţionez că am depus separat pentru fiecare pârât câte o copie, pentru ONU, Casa Albă şi vreau să citiţi tot dosarul pledat de mine personal, să îmi daţi ce pretind. Eu v-am explicată nu pot să fac atâtea pagini separat pentru toţi pârâţii”, mai susţine femeia.
Totodată, Băluţă solicită un avocat "gratuit" pentru că este pensionară şi nu are alte venituri, după care enunţă şi pretenţiile pe care le are.
"Vreau să nu plătesc taxe sau impozite (...) Eu am muncit corect, am scris legile, am apărat ţara, neamul, am făcut dreptate şi am salvat omenirea de la sfârşitul lumii. Am muncit 30 de ani în fabrică şi în acelaşi timp am condus şi lumea", a mai explicat Băluţă, care cere în schimbul „serviciilor ei” încă "o verighetă de aur, nuntă de aur, trei vacanţe anual gratuite, program de muncă respectat, cinci ore pe zi câte cinci zile pe săptămână, trei mese gratuite zilnic, telefon gratuit şi transport pentru că iese pe teren şi ia notiţe, dar şi premiul Nobel pentru Pace în valoare de 1000 miliarde de lei anual".
"Să mă recunoască că eu sunt doamna din stema ţării", îşi încheie Ioana Băluţă cererea către judecător.
Întrebată de NewsIn de ce nu formulează pretenţii şi de la actualul preşedinte al României, Ioana Băluţă a răspuns că Traian Băsescu îi este subordonat. "Băsescu e omul meu, el ştie că eu conduc lumea", a spus Băluţă. Ea a mai explicat că şeful statului cunoaşte povestea ei şi că ar fi câştigat alegerile cu ajutorul ei.
"Eu l-am dat jos pe Iliescu, de fapt, şi l-am ajutat pe Băsescu să câştige", a declarat pentru NewsIn, Ioana Băluţă

Niciun comentariu: