vineri, 10 august 2007

A intrat in fundul domnisoarei

Domnule Gabriel Daniel Mocanu!!!!!
Pe ce criterii angajati domn'le dumneavoastra casierele alea de la Metrou? Nu ca as avea dubii cu privire la profesionalismul lor dar sunt............fratele meu, sub orice critica.

Veneam, si eu aseara cu barbatumiu de la cumparaturi...........din Unirii, ca e cel mai apropiat Carrefour nu de altceva. Ajung la aparatele alea care daca ai cartela intri, daca nu ...tot intri, in cazul in care esti mai bronzat si ce sa vezi.... o doamna, pe care o chema Aurelia Cristescu, sare din cosmelia aia a ei ca arsa, ca de ce trece barbatumiu dupa mine.

"Doamna e sotul, adica stiti, poate sa treaca, nu m-a atacat", zic eu. "Nu ca de ce nu are abonament", zice ea. "Aoleo, ba are doamna, uite!" zic eu si ii arat abonamentele. "Nu ca sa mi le dati sa le validez, altfel chem politia", zice ea cu mandrie crezand ca ma impresioneaza. "Ba acuma lasa ca ti le dau cand vine politia, ce ne crezi prosti?" sare barbatu-miu si de aici incepe scandalul. Aia ca ea vrea sa valideze abonamentele noastre pe care le vazuse ca sunt valabile, barbatumiu ca lasa ca nu i le da. Si tot asha pana a venit politia. In tot acest timp trecea lume puhoi prin gardul ala cu taxometre sau cum dracu se chema alea. Asta nimic. Ca ea vrea sa le valideze cu blancu'. Nu prea imi imaginam ce e cu blancu ala dar m-a enervat foarte tare. Dupa nush cate incercari de validare care toate ii dadeau acelasi raspuns, adica e proasta muma, tot ar fi vrut sa ne prinda cu ceva... Si singura ei chestie inteligenta pe care a putut sa i-o spuna politistului, care de data asta a fost de partea mea, a fost urmatoarea : "Am vazut eu cum domnu a intrat fara sa valideze, in fundul domnisoarei". A fost cea mai tare chestie pe care am auzit-o vreodata. Oamenii strigau de pe margine ca vor si ei bilete. Bine cand au vazut politistii au zis ca e vreo razie ceva, imi imaginez. Asta nimic, ca nu e corect ca a vazut ea. Pana la urma un politist i-a luat biletele din mana si ni le-a dat, apoi am plecat linistiti acasa. Totusi am o nelamurire... Nenea asta, sefu ala mare de la Metrorex, de ce le mareste salariile, fara sa ii testeze psihologic?

Niciun comentariu: