luni, 16 septembrie 2013

De când are copil, EBa a devenit nostalgică. Prima zi de școală îi trezește...temeri?!

Începerea noului an școlar a făcut-o pe fiica ce mică președintelui României să fie nostalgică și să privească cu neîncredere spre viitor.

 ”
După mulţi ani, privesc din nou cu foarte mult interes începutul anului şcolar. Mă uit la fetiţa mea şi nu pot să nu mi-o imaginez cum va arăta peste şapte ani, îmbrăcată în uniformă, cu ghiozdănelul pe umeri, alături de colegi şi de doamna învăţătoare.
Sursa Foto Facebook


 Ma gândesc în ce sală de clasă va învăţa, cât de încărcată şi de utilă va fi programa școlară, cât de mult va trebui,  ca părinţi, să suplinim şi să compensăm educaţia care i se oferă la şcoală, pentru că formarea unui copil se face şi acasă, nu numai într-o unitate de învăţământ”, scrie Elena Băsesu pe pagina ei de Facebook.

”Am regăsit cu drag o fotografie din prima mea zi de şcoală... alături de sora mea, Ioana, cel mai important sprijin al meu din acea zi. Ea mi-a explicat ca un om mare ce aveam de făcut, iar asta mi-a dat mult curaj.
Ţin minte perfect acea zi şi mă gândesc cu emoţie la momentul când voi retrăi acele clipe, dar din postura de mamă”, arată Elena pe Facebook.

Cu flori în mână, bentițe pe cap și uniformele aranjate, cele două fete se pregăteau pentru un nou an de școală. Ioana Băsescu este mai mare. Zâmbea cu încredere. Era deja pionier. Elena era un pic mai speriată. Pe atunci nici nu visau că tatăl lor va conduce țara. Nici nu visau că ar putea să schimbe ceva în Educație, ceva în bine. Și ar putea să schimbe ceva. Numai să vrea.


”Vreau să existe o evaluare permanentă a muncii elevilor, nu doar examene care se transformă în adevărate momente de panică deopotrivă pentru cei mici şi părinţi. Şi îmi mai doresc ca toţi copiii din România să poată beneficia de măcar două mese din partea şcolii – poate e un sistem mai bun şi mai util de folosire a banilor pentru alocații”, mai scrie EBa, pe contul ei de Facebook.



”Le urez tuturor celor care s-au întors azi la școală, dar mai ales celor care păşesc pentru prima oară într-o sală de clasă, mult succes şi un an plin de reuşite!
Profesorilor le doresc să aibă un an mai bun, care să le aducă o răsplată mai bună a muncii pe care o fac!”, a mai scris Elena Băsescu.

Niciun comentariu: