marți, 29 octombrie 2013

Coșul cu legume din grădina lui Băsescu, la Cotroceni. Prima doamnă culegele roadele

Traian Băsescu a declarat, marți, în cadrul festivităţii dedicate Centenarului Societatăţii Române de Horticultură din România, că îşi revendică dreptul de a fi un mic horticultor. Și pentru a fi mai convingător a postat pe pagina de Facebook câteva poze cu el și Maria Băsescu in gradina de legume.
Foto Facebook

Pentru că astăzi m-am "lăudat" cu mica mea grădiniță de legume, vă arăt și câteva imagini de la șfarsitul lunii august (am folosit numai răsaduri din comerț)”, scrie Băsescu pe pagina de Facebook.

Foto Facebook

Șeful statului a explicat că el cultivă legume în grădina sa. "Sunt trei ani de când nu am mai cumpărat legume. Acolo unde locuiesc am pus câteva straturi mici şi e o plăcere ca dimineaţa să-ţi iei câteva roşii şi puţină brânză şi să mergi la serviciu", a spus Băsescu.

Foto Facebook


În același context, Traian Băsescu a subliniat că este inacceptabil ca ţara noastră să importe produse agricole și că "e nepermis ca o ţară ca România să nu-şi poată asigura 100% hrana de care are nevoie", 

Niciun comentariu: