luni, 24 februarie 2014

Politica în România: Ponta: Haide, vino înapoi, să fim iar amândoi...Antonescu: Nu-mi răspunzi la SMS, eu îți scriu atât de des

După trei luni, în care nu am reușit să-mi dau seama ce vor de fapt politicienii din România, am găsit în sfârșit răspunsul. Triunghiul isoscel Ponta-Băsescu-Antonescu se cred într-o piesă de teatru de comedie sau într-un musical....
Antonescu îl tot amenință pe premier ca își retrage miniștri, că iese din USL, că el îl sună pe Ponta, dar nu-i răspunde. Apoi se plânge că de ce nu-l sună prim-ministrul. De cealaltă parte, Ponta spune că el are treabă cu Guvernul și că nu vrea să se despartă de Antonescu. Și că ieșirea de la Guvernare nu este oportună, că ei au planuri comune, etc, etc. Din când în când, șeful statului, Traian Băsescu, mai pune gaz pe foc. Pare că ține cu Antonescu, fapt ce-l enervează la culme pe Victor Ponta. 
De fapt, discuțiile dintre cei doi lideri USL ar suna cam așa:

Crin Antonescu: Nu raspunzi la SMS,/ Eu iti scriu atat de des, Poate m-am purtat urat, Dar sa stii ca te-am iubit. (O- Zone- ”Despre tine”)
Victor Ponta: incerc acum sa-ti spun ca am cresit, am gresit/ dar tu nu vrei sa asculti nici macar nu te uiti la mine/ iubito nu e bine mai lasa de la tine/ stiu sunt vinovat de ce ai plecat? revino in viata mea  (...) haide vino inapoi/ sa fim iar amandoi/ vino la mine/ vreau sa fiu iar cu tine (N&D - Vino la mine) (Sursa: Versuri.ro)
Sursa Facebook Victor Ponta


Discuțiile se poartă pe toate canalele media. Ba cei doi, uneori trei, ies în același timp cu declarații, pe ce televiziuni pot, ba își trimit mesaje pe Facebook.

Niciun comentariu: