marți, 10 decembrie 2013

EXCLUSIV: Ce au discutat Ponta și Obama la funeraliile lui Mandela de la Johannesburg

Premierul României, Victor Ponta, și președintele SUA, Barack Obama, s-au întâlnit, marți la Johannesburg pentru a aduce omagii lui Nelson Mandela. Cei doi oameni politici s-au ținut de glume. Iată înregistrările dicuțiilor:

Foto: Facebook Victor Ponta

Victor Ponta: Hy, Obama! Ce mai faci? Ai terminat de copiat documentele alea de la CIA? Hai că știu tot că mi-a zis mie SRI-ul.
Barack Obama: Nu! Eu, în niciun caz! Viorel, cred că mă confunzi. Eu nu copiez. Poate blondul ăsta din stânga. Oricum eu nu o să public nicio lucrare despre ce scriu..ah, the fuck!

Foto Facebook Victor Ponta

Victor Ponta: Ha,ha,ha! te-am prins! A fost o glumă! Nu știam că ai copiat dar te-ai dat de gol!
Barack Obama: Bine, Viorel, o sa-l sun pe Traian să-i spun ce gume faci tu. Ha,ha,ha! Ce zici de asta?
Victor Ponta: Are telefonul închis. A zis că ar fi vrut să vină personal să te vadă, dar nu mai are bani.
Barack Obama: Păi noi suntem gata să vă dam bani pe Roșia Montană. O să ne-o dați gratis, ha,ha, ha, când nu o să mai aveți cu ce plăti datoria externă...

Acest material este un PAMFLET și trebuie tratat ca atare! Discuțiile prezentate sunt imaginare. 

Niciun comentariu: