miercuri, 21 mai 2014

Exclusiv: Ce au vorbit Ponta și Biden, la Palatul Victoria

După întâlnirea cu Traian Băsescu, Joe Biden s-a dus val-vârtej la Palatul Victoria. Acolo s-a întâlnit cu premierul Ponta și cu echipa lui. Au dat mâna prietenește și s-au retras să discute amical despre chestii economice.

 Vă prezentăm, în EXCLUSIVITATE, discuția dintre cei doi oficiali, după ce au dat presa afară din birou:

Victor (Viorel) Ponta: Hei, ce bine că ai venit! Hai să jucăm ”piatră- foaie-foarfece”, să vedem cine începe primul.
Joseph Robinette ”Joe” Biden, Jr: Hai, dar vezi că dacă te bat, trebuie să-mi zici niște chestii despre Udrea.
Foto FB Victor Ponta

JRJ: Te-am bătut! Ha,ha! Deci? Ce mai face Elena? E ziua ei azi...
VVP: Păi ce să mai facă...de-ale ei, de femeie..Sare cu parașuta, joacă tenis... A slăbit, e mai drăguță acum
JRJ: Bine, hai ca discutăm în birou...Dă și tu mâna cu domnul ăsta, vrei să te împing tot eu de la spate?
Foto FB Victor Ponta

VVP: Bine, hai că dau, Deci, hai să-ți arăt drumul până la mine în birou. Unii, niște răi, spun că acolo ar fi fost Duicu...
JRJ: Who the fuck is Diucu?
VVP: Reliable and respected partner...
JRJ: Who?
VVP: Lasă...Ăsta e un perete, deci...
Foto FB Victor Ponta
JRJ: Who the fuck is Duicu?
VVP: Pe bune, acuma ne cramponăm de asta... uite și niște poze...Premieri, alea...
Foto FB Victor Ponta

VVP: Așa, am ajuns...Deci Udrea, îți ziceam, a sărit cu parașuta. E tare fata, nu vreau să afle nimeni că mă omoară Daciana...și mă mai bate și Cotroceniu' la cap..
JRJ: Deci Udrea a sărit cu parașuta, aia mică așa (și arată). Nu i-a fost frică?


VVP: Mai frică i-a fost lui Băsescu. Era la B1 în emisiune, la Turcescu, parcă. I-a cam stat imina în loc până a ajuns ea pe pământ...
JRJ. (Neinteligibil) ha,ha,ha!
VVP: (Neinteligibil) ha,ha,ha!

Important: Acest articol este un pamflet și trebuie luat ca atare!







Niciun comentariu: